.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلوی تعطیلی کارخانه ها در مازندران گرفته شود

 مدیرکل تعاون مازندران گفت: جلوی تعطیلی کارخانه ها در استان گرفته و مشکلات فراروی رفع شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، کامران اصغری بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای کار، کارفرما و دولت در ساری افزود: باید جلوگیری تعطیلی کارخانجات در استان حل شود و مشکلات بیمه ای، مالیاتی و کارگری آن را برطرف کنیم.

وی به نقش مهم تشکل های کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و اظهار داشت: تشکل های کارگریی در راهبرد کلان دولت بویژه تعاون حرف اول و اخر را می زند و باید از تجربیان دیگر کشورها بهره گیریم.

وی به نقش تشکل ها در جامعه کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و گفت: در مازندران باید به گونه ای عمل کنیم و نگاه ما به تولید و کارگر نمونه باشد و مراجع حل اختلاف استان نمونه بارزی از نشست سه جانبه، کار، دولت و کارفرما است.

اصغری ادامه داد: تصمیماتی که در شورای حل اختلاف گرفته می شود تابع نظر جمع و اکثریت است و این نشان می دهد که مسائل کارگر و کارفرما درک شده است.

مدیرکل تعاون مازندران یادآور شد: برخی از سیاست ها و تحریم ها سبب بروز مشکلاتی در حوزه تولید شده که اصلاح این سیاست ها ضروری است.

اصغری با بیان اینکه باید ارزش افزوده مالیاتی به کارفرمایان باید عودت داده شود گفت: این اعتبار باید در واحدهای کارگری هزینه و صرف شود و در هر شهرستان، سه واحد را درنظر گرفتیم تا ارزش افزوده مالیاتی به این واحدها عودت داده شود.

وی با تاکید بر اینکه در انتخاب نمایندگان کارفرما در شورای حل اختلاف باید دقت کرد، گفت: افرادی باید انتخاب شوند تا بتوانند از حقوق کارگران و کارفرمایان دفاع کنند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1394
* نه بابا . حالا چی شده مگه خونتون را کثیف می کنید - نترسید مردم قهرمان و همیشه در صحنه اند
سيد 28 دي 1394
خبر فوري


گاز شركت چوب وكاغذ مازندران قطع شد

اقاي مدير كل كجاييييييييييييييي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.